چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

افتتاح پروژه های عمرانی موزه فرش

اولین و قدمی ترین قالیشویی تهران و اولین قالیشویی آنلاین کشور

افتتاح پروژه های عمرانی موزه فرش

۲۵۹ بازديد

افتتاح پروژه های عمرانی موزه فرش

افتتاح پروژه های عمرانی موزه فرش. این مقاله از کارخانه قالیشویی ادیب، قالیشویی آنلاین، را بخوانید. تا با جزییات افتتاح پروژه های عمرانی موزه فرش بیشتر آشنا شوید.

 

 

پروژه های عمرانی موزه فرش:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

به نقل از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی؛ در راستای ارتقاء سطح کیفی و استاندارد سازی موزه فرش، مراسم افتتاح فاز یک پروژه های عمرانی موزه فرش ۲۷ آذرماه در موزه فرش برگزار شد.

فاز نخست اقدامات عمرانی:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

«رویا ساعتیان» رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل موزه ها با اعلام این خبر گفت:با توجه به محدویت اعتبارات و مشکلات موجود در موزه فرش و همچنین در راستای ارتقاء سطح کیفی و استانداردسازی موزه، در فاز نخست بخشی از اقدامات عمرانی صورت گرفته در زیرزمین موزه فرش، بخشی از فضاهای داخلی و محل استقرار یگان حفاظت موزه و برخی از فضاهای خدمات و غیره..  افتتاح می شود.

موزه فرش ایران:

 

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

وی افزود: موزه فرش ایران در ضلع شمال غربی پارک لاله به وسعت ۱۲ هزار متر مربع با الهام از عناصر سنتی ایرانی توسط عبدالعزیز فرمانفرمایان طراحی شد و در سال ۱۳۴۰ به صورت ناتمام به منظور گالری فرش و پس از ۱۵ سال در اوایل سال ۱۳۵۵ تعمیرات و تغییرات کلی آن آغاز و ساختمان موزه با مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا و با نمای بیرونی شبیه دار قالی در سال ۵۶ به صورت رسمی افتتاح شد.

به گفته ساعتیان، قرارگیری موزه هنرهای معاصر در جوار موزه فرش باعث ایجاد زون فرهنگی شاخص و شامل دو پروژه منحصربه فرد در تهران شده که همیشه مورد توجه بازدید کنندگان و مخاطبین بوده است.این درحالی است که بنا در تاریخ ۲۲/۶/۹۶ با شماره ۳۱۸۲۵ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید.

منبع:مهر

 

توجه: اگر به قالیشویی، قالی شویی، شستشوی فرش، شستشوی مبل. خشکشویی مبلمان، اعلاشویی، اعلا شویی، شستشوی خوشخواب و … نیاز دارید. به قالیشویی  یا قالیشویی آنلاین مراجعه کنید. و از خدمات اعلاشویی یا اعلا شویی استفاده کنید. تا فرش شما با دستگاه های مخصوص شسته شود.

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد